.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مهمترین مزیت شمال کشور اقتصاد سبز است.

وزیر اقتصاد و امور دارایی با بیان اینکه بزرگترین کارخانه تولید ثروت در اختیار مردم منطقه شمال کشور است، افزود: برای درآمدزایی و ایجاد ثروت در شمال کشور باید به اقتصاد سبز عاری از هرگونه مشکلات زیست محیطی روی آورد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، شمس الدین حسینی در مراسم کلنگ زنی توسعه فرودگاه رامسر با اشاره به اینکه تولید ثروت به عنوان وسیله ای برای رفاه نیازمند برنامه است، اظهار داشت: برنامه باید مبتنی بر مزیت باشد که مهمترین مزیت شمال کشور طبیعت سبز آن است.

وی با تاکید بر اینکه اقتصاد سبز متکی بر پتانسل گردشگری این منطقه باید باشد، خاطرنشان کرد: بانکها به مزیت های این منطقه توجه ویژه داشته باشند زیرا سرمایه گذاری از سوی بخش خصوصی ملزم به بهره مندی از منابع بانکی است.

وزیر اقتصاد و امور دارایی گفت: باید از توانمندیهای گردشگری این منطقه بدون ایجاد آلودگیهای زیست محیطی در جهت رشد و توسعه آن استفاده کرد.

حسینی ورود علم گردشگری در بهره مندی از پتانسیلهای گردشگری شمال کشور را ضروری دانست و گفت: مصوبه ایجاد دانشگاه گردشگری در سفر هیئت دولت مازندران زمینه های لازم را برای ورود علم به بخش گردشگری فراهم کرده است.

وی افزود: با توسعه فرودگاه رامسر و اتمام پروژه های راه شمال کشور شاهد رشد و شکوفایی این منطقه خواهیم بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.